Odpowiedzi

2010-03-06T15:14:37+01:00
Zbliża się 200 rocznica narodzin największego polskiego kompozytora Fryderyka Franciszka Chopina . Z tego powodu Rok 2010 został ogłoszony Rokiem Chopinowskim i staje się ogromną szansą na promocję polskiej kultury i sztuki na świecie. Obchodom towarzyszyć będą koncerty, odczyty, wystawy i instalacje artystyczne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:15:11+01:00
Rok 2010 upłynie pod znakiem muzyki Fryderyka Chopina .
na 200. rocznicę urodzin kompozytora ,zaplanowano szereg wydarzeń kulturalnych poświęcony życiu i twórczości Mistrza .Muzyka Chopina będzie na 5 kontynentach ,a najgłośniej w Polsce ,gdzie odbędzie się ponad 1600 koncertów . :)
1 5 1