Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:02:02+01:00
V=10cm*5cm*2cm=100cm³
m=60g

d=m:v
d=60g:100cm³=0,6g/cm³

0,6g/cm³<1g/cm³
gęstość drewnianego klocka jest mniejsza niż wody, więc będzie się on unosił na powierzchni. czyli nie utonie :D
6 4 6
2010-03-06T15:02:32+01:00
Nie utonie w wodzie ponieważ jest z drewna jak by był z metalu to by utonoł .A drewno jest lekkie i nie tonie

v=10cm*5cm*2cm=100cm³
m=60g

d=m:v
d=60g:100cm³=0,6g/cm³

0,6g/cm³<1g/cm³
3 3 3
2010-03-06T15:05:34+01:00
10 cm x 5 cm x 2 cm = 100 cm³
gęstosć= masa / objetosc
gestosc= 100cm³ ÷ 60 g = 1,66
gestosc klocka 1,66g/cm³
gestosc wody 1 g/cm³
Klocek utonie w wodzie
2 3 2