Odpowiedzi

2010-03-06T15:03:39+01:00
Hmmm.....


chyba fryderyk chopin
2010-03-06T15:04:10+01:00
Jeśli chodzi o wymienienie ich to: "Pajacyk", "Polski Czerony Krzyż", "woda pitna".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:31:11+01:00
* Polski Czerwony Krzyż
* Caritas
* Program Pajacyk
* Kampania Wodna
* Misja w Afganistanie
* Misja w Czeczenii
* Misja w Sudanie
* Misja w Libanie
* Misja w Iraku
* Program GLEN
* Edukacja Humanitarna
* Pomoc Uchodźcom
* Pomoc Repatriantom
* ECCO Walkathon

informacje z podręcznika od PO