Odpowiedzi

2010-03-06T15:12:40+01:00
- po godzinie 22 obowiązuje cisza nocna
- musimy zachowywać się w miare cicho aby nie przeszkadzać
-tłumy ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:12:48+01:00
1) pośpiech
2) wiele osób na małej powierzchni
3) często toważyszy temu przestępczośc
4) walka o windę
5) ( gdy nie ma windy) przymus wchodzenia po schodach, co jest męczące.
6) często przeszkadzają dzieci.
7) nigdy nie wiadomo kogo spotkasz.