Zad.1 Reakcją skóry na zimno jest :
a.rozkurczanie naczyń krwionośnych skóry
b. zwiększanie przepływu krwi w naczyniach krwionośnych skóry
c. kurczenie mięśni przywłosowych
d. rozkurczanie mięśni przywłosowych
zad.2 Ryzyko wystąpienie próchnicy zębów zwiększa bogata dieta w
a. białka
b. witaminy
c.cukry
d.sole mineralne
zad.3
W strukturze biocenozy bakterie i grzyby nalezą do
a.producentów
b.konsumentów I rzędu
c. konsumentów II rzędu
d. reducentów
zad.4
Podkreśl pierwotniaki chorobotwórcze
trąbik , zarodziec malarii , wirczyk , pantofelek , świdrowiec

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T15:12:11+01:00
Zad 1
Odpowiedź: C
Zad 2
Odpowiedź: C
Zad 3
Odpowiedź: D
Zad 4
Odpowiedź: Pantofelek i Świdrowiec
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:12:15+01:00
Reakcją skóry na zimno jest :
c. kurczenie mięśni przywłosowych

zad.2 Ryzyko wystąpienie próchnicy zębów zwiększa bogata dieta w
c.cukry

zad.3
W strukturze biocenozy bakterie i grzyby nalezą do
d. reducentów
zad.4
Podkreśl pierwotniaki chorobotwórcze
zarodziec malarii , świdrowiec
2010-03-06T15:54:37+01:00
1c
2c
3a
4 świdrowiec, zarodziec malarii