Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:19:07+01:00
Jch komme aus Polen. Ich wohne in Warszawa (na przykład) . Ich móchte als Kinderbetreurin arbeitet. jch kann von morgens bis abends arbeitet. mein telefon:66616663666
7 3 7
2010-03-06T15:21:38+01:00
Ja poszukuję pracy na okres wakacji.
Ja mam szerokie zainteresowania, głównie muzyka i sport.
Ja mogłabym pracować w sklepie muzycznym i sportowym, restauracji, kawiarni, barze.
Ja żadnej pracy się nie boję.
Praca o każdej porze, w dzień jak równiez w nocy.
Elastyczny czas pracy.
Moj numer telefonu komórkowego ...


ich suche eine Arbeit während der Sommerferien
ich interessiere mich vor allem für Musik und Sport

ich könnte in einem Musikgeschäft oder einem Sportgeschäft, einem Restaurant, einer Bar arbeiten
ich habe keine Angst vor Arbeit
ich bin flexibel
ich bin unter np.776584859834 zu erreichen
2 3 2
2010-03-06T15:36:21+01:00
Ich komme aus (Krakau). Ich bin interessiert an der Arbeit des (Verkäufers). Ich beginne (heute) arbeiten. Mein Telefon ..


po polsku..

Jestem z (Krakowa) .Interesuje mnie praca (np.sprzedawcy). prace moge zacząć od (dzisiaj). Mój tel...

jest krótko i na temat...słowa w (...) mozna zmienic .
3 3 3