1.Uzupełnij zapisy.
1 kg 125 g = ? kg
283 g = ? kg
1 kg 50 dag = ? kg
6 kg 5 g = ? kg
2 t 15 kg = ? kg
1835 kg = ? kg
10 km 10 m = ? km
2 km 52 cm = ? km
18 cm = ? m
5 cm 6 mm = ? cm
1 m 52 cm = ? cm
9 dm 8 cm = ? cm

2- Zapisz w postaci dziesiętne (ułamek) ile to kilogramów.
50 dag = ? kg
10 dag 50 dag = ? kg
1 kg 10 dag = ? kg
1 kg 1 kg 20 dag 5 dag = ? kg

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:02:28+01:00
1.Uzupełnij zapisy.
1 kg 125 g =1,125 kg
283 g = 0,283 kg
1 kg 50 dag =1,5kg
6 kg 5 g = 6,05kg
2 t 15 kg = 2015kg
1835 kg =1835kg
10 km 10 m =10,10 km
2 km 52 cm = 2,052 km
18 cm = 0,18m
5 cm 6 mm =5,06cm
1 m 52 cm = 152cm
9 dm 8 cm = 98cm

2- Zapisz w postaci dziesiętne (ułamek) ile to kilogramów.
50 dag = 50/100 kg
10 dag 50 dag = 60/100 kg
1 kg 10 dag =110/100 kg
1 kg 1 kg 20 dag 5 dag =225/100kg
66 4 66
Komentarz został usunięty
dzięki
2 t 15 kg = ile to TON, a nie KILOGRAMÓW
2010-03-06T18:06:01+01:00
1 kg 125 g=1,125 kg
283 g=0,0283 kg
1 kg 50 dag=1,50 kg
6 kg 5 g=6,05kg
2 t 15 kg=2 015 kg
1835 kg=1,835kg
10 km 10 m=10,010km
2 km 52 cm=2.052km
18 cm=0,018m
5 cm 6 mm=5,6cm
1 m 52 cm=10000,52cm
9 dm 8 cm=100,8cm



1/2 kg
6/10 kg
1 1/10kg
2 1/4 kg
23 4 23
Komentarz został usunięty
2010-03-06T18:06:30+01:00
1
a)1,125kg
b)0,283kg
c)1,50kg
d)6,005kg
e)2015kg
f)1835kg
g)10,10km
h)2,0052km
i)0,18m
j)5,6cm
k)152cm
l)98cm

2
a)0,50kg
b)0,60kg
c)1,1kg
d)2,25kg

mam nadzieje że o to chodziło ;)
39 4 39
Komentarz został usunięty