Odpowiedzi

2010-03-06T15:13:05+01:00
Organizm
prawidłowo funkcjonuje, kiedy wszystkie jego narządy i układy współpracują ze sobą. Mówimy wtedy, że utrzymuje on .HOMEOSTAZĘ......., czyli stałe warunki środowiska zewnętrznego.
133 2 133
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T15:20:52+01:00
<<Homeostaza>> to brakujące słowo
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:21:26+01:00
Organizm prawidłowo funkcjonuje, kiedy wszystkie jego narządy i układy współpracują ze sobą. Mówimy wtedy, że utrzymuje on homeostazę, czyli stałe warunki środowiska zewnętrznego.
48 4 48