Przetłumacz :
Tagesablauf
Jeden Tag stehe ich um 7.00 Uhr auf. Ich gehe schnell ins Bad und wasche mich . Dann putze ich mir die Zähne und kämme mich.Nachdem ich mich gewaschen habe, gehe ich in mein Zimmer und ziehne mich schell an. Meine Familie frühstück sehr früh. Wenn ich in die Küche komme, sitzen schon alle an dem von meiner Mutter gedecken Tisch.Das Frühstück in meiner Familie ist sehr wichtig. Meine Mutter läßt mich nicht ohne Frühstück in die Schule gehen.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:19:53+01:00
Kazdego dnia wstaje o godz. 7. Ide szybko do lazienki i myje sie. Potem myje moje zeby i czesze sie. Po umyciu sie ide do mojego pokoju i szybko sie ubieram. Moja rodzina je sniadanie bardzo szybko. Kiedy przychodze do kuchni siedza juz wszyscy przy nakrytym przez moja mame stole. Sniadanie w mojej rodzinie jest bardzo wazne. Moja mama nie pozwala mi bez sniadania do szkoly isc.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T15:20:40+01:00
Rozkład dnia
Codziennie wstaje o 7:30. Idę szybko do łazienki sie umyć. Potem szczotkuje moje zęby i grzebieniem czesze moje umyte wlosy.Nastepnie, idę do mojego pokoju i sie ubieram. Moje śniadanie rodzinne jest bardzo wcześnie. Kiedy idę do kuchni,juz wszyscy siedza na swoich miejscach. Śniadanie w mojej rodzinie jest bardzo ważne. Moja mama nie pozwoli mi iść do szkoły bez śniadania.

mam nadzieje ze pomoglam.
pozdrawiam.;)