5.w wycieczcw wzieło udział m mężczyzn, o połowę mniej dzieci i p razy więcej kobiet niż mężczyzn
LICZBĘ uczestników wycieczki przedstaw w postaci wyrażenia.
9.uzupełnij: 12pr2s-9p2rs+15prs2=3prs(.....................)
10.podaj pole prostokąta o obwodzie równym 2x+6y, jeśli jeden bok ma długość 3y-x.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T15:26:40+01:00
5. m + 1/2m +pm
9.12pr2s-9p2rs+15prs2=3prs(4r-3p+5s)
10.3y-x+3y-x=6y-2x
2x+6y-6y-2x=0

Coś z tym nie tak 10
Proszę myślę że pomogłam
Liczę na naj :)
2 5 2
2010-03-06T15:28:03+01:00
5.
m+m/2+pm=m(1,5+p)

9.
12pr²s-9p²rs+15prs²=3prs(4r-3p+5s)

10.
z-II bok
6y-2x+2z=2x+6y
2z=4x
z=2x

P=2x(3y-x)=6xy-2x²
2 1 2