Odpowiedzi

2010-03-06T15:23:24+01:00
Poeta- meski
truskawki,-niemęskoosobowy
nożyce,-niemęskoosobowy
dzwonek,- męski
koszula,-żeński
jajko,- nijaki
artyści,- męskoosobowy
sanki,- niemęskoosobowy
oszczercy,- męskoosobowy
filiżanka- żeński
dasz naj :)? proszę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:24:12+01:00
Poeta- r.męski
truskawki- r. niemęskoosobowy
nożyce- r.męski
dzwonek- r.męski
koszula- r.żeński
jajko- r.nijaki
artyści -r. męskoosobowy
sanki- r.niemęskoosobowy
oszczercy- r. męskoosobowy
filiżanka- r.żeński

Proszę bardzo ;)
2 3 2
2010-03-06T15:26:47+01:00
Poeta-rodzaj męski, truskawki-rodzaj niemęskoosobowy, nożyce-rodzaj męski, dzwonek- rodzaj nijaki, koszula- rodzaj żeński, jajko- rodzaj nijaki, artyści- rodzaj męskoosobowy, sanki- męski, oszczercy- męskoosobowy, filiżanka- rodzaj żeński.

Z określeniami rodzajów do słów: artyści i oszczercy nie jestem pewien, ale reszta na 100% dobrze jest. Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
1 5 1