Odpowiedzi

2009-10-21T17:47:39+02:00
Ja to rozumiem tak , że dzięki miłosci zyjemy , tworzymy rodziny , bo bez milosci czlowiek jest samotny i do niczego nie dojdzie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:49:33+02:00
"Miłość jest twórczą mocą" oznacz tyle, że miłość jest najlepszą inspiracją do tworzenia. Większość wierszy, piosenek jest o miłości. Już od antyku pojawia się ten motyw w literaturze czy sztuce.
1 5 1