Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:25:06+01:00
L.poj.:
M.zły człowiek
D.złego człowieka
C.złemu człowiekowi
B.złego człowieka
N.złym człowiekiem
Msc.złym człowieku
W.zły człowieku

l.mn.:
M.źli ludzie
D.złych ludzi
C.złym ludziom
B.złych ludzi
N.złymi ludźmi
Msc.złych ludziach
W.źli ludzie
5 3 5
2010-03-06T15:26:08+01:00
Mianownik zly czlowiek
dopelniaczk zlego czlowieka
celownik zlemu czlowiekowi
biernik kogo co zlego czlowieka
miejscowik o zlym czlowieku
nazednik z zlymcz lowiekiem
wolacz zly czlowieku

liczba mnoga
mianownik zliludzie
dopelniacz zlych ludzi
celownik zlym ludziom
biernik zlych ludzi
miejsc zlych ludziach
nazednik zlymi ludzmi
wolavcz zli ludzie
2010-03-06T15:32:01+01:00
l.poj. l.mn.
Mianownik - zły człowiek Mianownik - źli ludzie
Dopełniacz - złego człowieka Dopełniacz - złych ludzi
Celownik - złemu człowiekowi Celownik - złym ludziom
Biernik - złego człowieka Biernik - złych ludzi
Narzędnik - ze złym człowiekiem Narzędnik - ze złymi ludźmi
Miejscownik - o złym człowieku Miejscownik - o złych ludziach
Wołacz - o zły człowieku Wołacz - o źli ludzie