Zadanie 1. W prostokąt wpisz takie wyrażenie, aby równość była prawdziwa :
( W pytajniki) Pliska pomóżcie:)

a) 5x + x - 4,5x - ? = 0
b) -2x + 6x + ? - 3,5x = 0
c) 3a - 6a + ? - 2a =a
d) -12a + 7,5a - ? + 3,5a = 3a
e) 10x + 6a - 2b + ? - x= 6a - 2b
f) ? -2ab + 2a - 4ab - b + ab = 2a - b

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:26:27+01:00
A) 5x + x - 4,5x -1,5x = 0
b) -2x + 6x + 0.5x - 3,5x = 0
c) 3a - 6a + 6a - 2a =a
d) -12a + 7,5a - 4a + 3,5a = 3a
e) 10x + 6a - 2b - 9x - x= 6a - 2b
f) 5ab -2ab + 2a - 4ab - b + ab = 2a - b
4 3 4
2010-03-06T15:27:56+01:00
A) 5x + x - 4,5x - 1,5x = 0
b) -2x + 6x + (-0,5x) - 3,5x = 0
c) 3a - 6a + 6a - 2a =a
d) -12a + 7,5a - (-4a) + 3,5a = 3a
e) 10x + 6a - 2b + (-9x) - x= 6a - 2b
f) 5ab -2ab + 2a - 4ab - b + ab = 2a - b
3 5 3