Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:36:40+01:00
"Miotła"
1. Dokladnie wyczyścić miotłę.
2. Stanąć nad przedmiotem (miotłą)
3. prawą noga lekko nadepnąć na zakończenie miotły.
4. przygotować się do lotu.
5. Pochylić się nad miotłą, a nastepnie szybko wyprostować.
6. ugiąć nogi.
7. Mocno wybic sie od Ziemi.
8. ponownie lekko pochylic się i wznieść w powietrze.
9. Próbować utrzymac równowagę.

POZDROWIENIA ;))
myslę, ze sie spodobało xD

8 3 8
2010-03-06T15:40:49+01:00
Użyj widelca.Ten oto przedmiot jest codziennego użytku sami przecież wiemy że jest on do wszelkiego jedzenia. Możemy też wziąźć widelec i najnormalniej w świecie czesać nim włosy!!
7 2 7