1 . Na mapie o skali 1 : 250 000 odległość dwóch miast wynosi x centymetrów . Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego , ile kilometrów wynosi rzeczywista odległość między tymi miastami .

2. Niech n będzie pewna liczbą parzystą . Zapisz pięć kolejnych liczb nieparzystych następujących po n oraz pięć kolejnych liczb nieparzystych poprzedzających liczbę n .

Wyrażenia algebraiczne , to coś czego kompletnie nie czaję ! Z góry dzięki za pomoc :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:36:41+01:00
1.
250000x Nic prostszego :)

2.
liczby poprzedzające:
2,4,6,8,10
liczby następujące:
14,16,18,20,22

To tyle, a wyrażenia algebraiczne nie są straszne. :)
2010-03-06T15:48:18+01:00
1cm-250000mm
1cm-2500cm
1cm-25m

25x metrów

2 2n 4n 6n 8n 10n