Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:38:33+01:00
Cząsteczka wody jest dipolem , ponieważ w czasie zimy ona zamarza i powstają płatki sniegu.
14 2 14
2010-03-06T15:40:07+01:00
Cząsteczka wody jest dipolem i posiada ona charakter polarny, ponieważ ma ona w swojej budowie dwa różne bieguny.
Moment dipolowy ma wartość 1,84D.
Pomiędzy wodorem a tlenem jest znacząca różnica elektorujemności dlatego wiązanie wody jest wiązaniem spolaryzowanym

Napisane własnymi zdaniami mam nadzieje ze pomogłam
10 3 10