Witajcie

Mam na poniedziałek zadane opisac swoją rodzine po niemicku i nauczyc sie tego na pamięć xD

Oto słówka:
Meine Familie
Sie besteht aus....Personen
Meine Mutter (imię wiek zawód) Wioleta 35 lat siedzi w domu xD
Ihr hobby ist..
Meine Vater Imie wiek zawod Robert 35 stolarz
Sein hobby ist
Ich habe 1 geschwister
Ich habe einen Schwester
Meine Schwester (imię wiek hobby) Ola 10 lat wymyśl XD
Meine Schwester besucht die Grundsshule
Und ich (wiek,imię hobby) Piotrek,17,sport.Ich bin schulerkin.
Ich bin zwei Tiere:zwei Hund

Ich liebe meine familie xD

Prosze to złączyć w jedną całość..I napisać co oznacza po POLSKU.Pozdrawiam!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:47:35+01:00
Meine Familie ist klein. Sie besteht aus vier Personen. Ich heiße Piotrek und ich bin 17 Jahre alt. Ich bin einen Schüler. Ich mag Sport sehr. Meine Mutter heißt Wioletta und sie ist 35 Jahre alt. Sie ist Arbeitslose. Ihr hobby ist Bücher lesen. Mein Vater heißt Robert. Er ist auch 35 Jahre alt. Er ist Zimmermann. Sein Hobby ist Fußball. Ich habe Geschwister. Meine Schwester heißt Ola und sie ist 10 Jahre alt. Sie mag tanzen und singen. Meine Schwester besucht die Grundsshule. Wir haben auch zwei Hunde. Ich liebe meine Familie sehr.

Moja rodzina jest mała. Liczy cztery osoby. Nazywam się Piotrek i mam 17 lat. Jestem uczniem. Bardzo lubię sport. Moja mama nazywa się Wiloa i ma 35 lat. Jest bezrobotna. Lubi czytać książki. Mój tata nazywa się Robet. On równierz na 35 lat. jest stolarzem. Jego hobby to piłka nożna. Mam rodzeńswto. Moja siostra nazywa się Ola i ma 10 lat. Ona lubi tańczyć i śpiewać. Chodzi do szkoły podstawowej. Mamy też dwa psy. Bardzo kocham swoją rodzinę.
2010-03-06T16:26:32+01:00
Witaj!
Meine Familie ist klein.Sie besteht aus 5 Personen.Meine Mutter hei
ß t Violetta und sie ist zu Hause.Sie ist 35 Jahre alt.Ihr Hobby ist kochen und backen.Sie mag auch Bü cher lesen.
Mein Vater Heißt Robert.Er ist auch 35Jahre alt.Mein Vater ist Tischler und arbeit ins Tischlerwerkstatt.Sein Hobby ist Fußball.
Ich habe eine Schwester .Meine Schwester heißtOla.Sie ist 10 Jahre alt.Meine Schwester besucht in die Grundschule.Ihr Hobby ist Musik.Und ich heißt Piotrek.Ich bin 17 Jahre alt.Ich besuche in die Oberschule.Mein Hobby ist Sport.
Wir haben zwei Hunde.
Meine Familie ist freundlich und super.Ich liebe meine Familie.
Moja rodzina jest mala.Sklada sie z 4 osob.Moja mama na imie ma wioletta .Jest w domu.Ona ma 35lat.Jej hobby to gotowanie i pieczenie.Ona lubi takze czytac ksiazki.
Moj tata ma na imie Robert.On ma takze 35 lat.Moj tata jest stolarzem i pracuje w stolarni.Jego hobby to pilka nozna.
Moja siostra nazywa sie Ola.Ona ma 10 lat.Ona chodzi do szkoly podstawowej.Jej hobby to muzuka.
Ja nazywam sie Piotrek Mam 17 lat.Chodze do liceum.Moje hobby to sport.
Mamy dwa psy.
Moja rodzina jest przyjazna i super.Kocham moja rodzine.
J