2. Które z wymienionych skutów oddziaływań uznasz za skutki statyczne, a które za skutki dynamiczne?
•Zahamowanie samochodu przed czerwonym światłem.
•Rozdrobnienie kryształków soli.
•Złamanie linijki.
•Zgniecenie kawałka plasteliny.
•Stłuczenie porcelanowego talerza .
•Rozdarcie spodni.

2

Odpowiedzi

2009-10-21T17:51:55+02:00
Dynmiczne:
Zahamowanie samochodu
przed czerwonym światłem.
statyczne -cala reszta
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:35:58+02:00
Zahamowanie [....] -DYNAMICZNE
rozdrobnienie kryształków [...]statyczne
złamanie [...] statyczne
zgniecenie [...]statyczne
Stłuczenie porcelanowego talerza -statyczne
Rozdarcie spodni. statyczne
1 5 1