Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:27:58+01:00
Pewnego dnia umówiłam się z Gieniusią moją najlepszą przujaciółką w szkole, że przyjdzie do mnie do domu.
Gieniusia obiecała mi, że przyjdzie.Kiedy przyszłam do domu zaczęłam wszystko szykować, żeby było tu czysto. Gdy zostało jeszcze 30 minut do jej przyjścia, wyszłam przed dom z moim psem i czekaliśmy na przyjście Gieniusi.
Kiedy minęła godzina poszłam do domu, myśląc, że może Gieniusi coś się stało albo, że poprostu mnie oszukała.Kiedy minęły 2 godziny, byłam pewna, że Gieniusia już nie przyjdzie. Szkoda, bo gdyby Gieniusia zapukała do moich drzwi to byśmy świetnie się razem bawiły. Zadzwoniłam do Gieniusi:
-Cześć Gieniusia
-Cześć Laura. Przepraszam, że mnie u ciebie nie ma, ale musiałam zostać z moim młodszym bratem i go popilnować bo rodzice pojechali na zakupy.Mam nadzieję, że się na mnie nie obraziłaś.
-Nie ależ skąd przyjdziesz kiedy indziej.Myślałam poprostu, że mnie wystawiłaś, albo, że coś ci się stało i musiałam się upewnić, że wszystko jest w porządku.
-Laura przecież ja bym ciebie nie wystawiła! Jesteśmy przecież najlepszymi przyjaciółkami.
-No tak jeszcze raz przepraszam to umówimy się w szkole dobra?
-No dobra. A może to ty przyjdziesz do mnie Laura tym razem?
-Zobaczymy to dozobaczenia w szkole.

MYŚLĘ, ŻE O TO CI CHODZIŁO
2 5 2
2010-03-06T16:30:40+01:00
-(PUK PUK)
-Prosze
-dziendobry mam na imie mikołaj kopernik.jesten astronomem ,lekazem i nałkowcem .
- witam pana serdecznie w progach mojego domu .
-niemode znaleźć ulicy mikołaja kpernika wiesz moze gdzie to jest -tak oczywiśćie trzeba iść 100 m prosto a potem skrencić w prawo i jest pan na ulicy mikołaja kopernika .
-dziekuje jak mode się odwdzieczyć
-może pan mi pomoże napisać prace domową na geografie o teorri heliocentrycznej.
-to jes znakomity pomysł .ja to wszystko sam wymyśliłem więc powinnem sobie poradzuć.
-noto zaczynajmy.
-teoria helio centryczna jest dziełem mikołaja kopernika. udowodnił nam że ziemia nie jest w centrum wszechświata i słonce ją okrąża jest to teoria geocentryczna nie poprawna . poprawna teoria jest taka że słońce jest w srodku układu planetarnego a ziemia razem z innymi planetami okrąża słońce.
-no to hyba to wszystko
-dziękuje panu za pomoc w pracy teraz już wiem jak to naprawdę było
-niema raco
-o już 5 musze juz isći do zobaczenia
-dowidzenia

2 5 2