Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:56:38+01:00
Miałam to w Piątek :)
1 Ogłoszenie!
Serdecznie zachęcam do kupna małego domku. Za oknem rozciąga się piękny widok na rzeczkę i pasma górskie. Meble są niedawno wymieniane. Jest to dom oryginalny z odrobiną adrenaliny, ponieważ w nim straszy i przed północą odwiedzają go duchy, lecz są one miłymi współlokatorami. W niezwykłym domu zawsze coś się dzieje. Zamieszkaj w bajce i zadzwoń pod numer 846453434 :)
2 Portki trzęsą się komuś ze strachu
Napędzić komuś strachu
Pokładać się ze śmiechu
Pękać ze śmiechu :)

Pozdrawiam
3 4 3
2010-03-06T16:00:35+01:00
1. Sprzedam dom z ogrodem, który znajduję się przy ul. Leśnej5. Chcę go sprzedać, ponieważ zamieszkują go przyjazne duszki i muszę wyjechać z kraju. Dom składa się z: 2 łazienek i jednej toalety, kuchni i jadalni, dużego przedpokoju i 5 pokoji. Cena do uzgodnienia. Informacje pod nr. 503-567-999. Proszę dzwonić po godz. 16.00

2. śmiech to zdrowie
umierać ze śmiechu
pękać ze śmiechu
pusty śmiech

blady strach padł na kogoś
paniczny strach
najeść się strachu

WYDAJĘ MI SIĘ, ŻE SIĘ PRZYDA :)
1 5 1