Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:10:58+01:00
Szanowny panie Dyrektorze
Chciałabym zaproponować panu moją propozycję związaną z ,,1 Dniem Wiosny''
Proponumę :
zrobić uroczysty przemarsz przez miasto
zrobić konkurs na najładniejszą klasę ( ozdabianie klas)
proponuję również aby każdy uczestnik miał na sobie opaskę ( zieloną) z tektury i w kulminacyjnym momeńcie , wszyscy wyrzucą je wysoko w górę
można by także zrobić
przedstawienie
razem z koleżankami chciałbyśmy wziąć udział w apelu o wiośnie
.....................
wykombinuj coś na tej podstawie ;)
2 4 2
2010-03-06T16:15:33+01:00
Drogi Dyrektorze.

Piszę ten list w sprawie pierwszego dnia wiosny.
Chciałabym , żeby ten dzień był dla wszystkich niesamowity jak dla mnie. Więc tak :
- nie będzie lekcji,
- będą konkursy,
- wyjdziemy na dwór,
- będzie rockowy zespół,
- pojedziemy do kina na film 5D o przyrodzie.

Właśnie tak planuje ten dzień. Myślę, że pan się zgodzi. Liczę na pana.
Diękuję za przeczytanie listu. Pozdrawiam pana.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:20:34+01:00
Droga pani dyrektor!
Piszę ponieważ chcę pani zaproponować jak by można spędzić pierwszy dzień wiosny w naszej szkole.
A więc tak na początek wszyscy uczniowie przyjdą do szkoły an godz. 10:00 gdzie odbędzie się apel na powitanie wiosny.
Następnie wybierzemy się na podwórko i pójdziemy na spacer
a potem pobawimy sie an łonie natury.
Zakończenie planuję na godz. 14:00 lub 14:30.

(Podpis)
.............
2 4 2