Odpowiedzi

2010-03-06T15:59:32+01:00
Pole koła p=pi*r(do kwadratu)
obwód koła 2pi*r
pole wycinka koła= pi*r(do kwadratu)*alfa/360
długość łuku wycinka koła l=2pi*2*alfa/360
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:03:14+01:00
Pole pierścienia kołowego P=πr1² - πr2² gdzie r1>r2

Pole wycinka kołowego P= alfa/360 stopni * πr²

Długość łuku l=alfa/360 stopni *2π r

Pole = π r²

Długość oklęru L=2π r
3 5 3