Zad1.
Uzupelnij;
-16+.....=32
16+......=(-16)
16+.....=(-32)

-2,5+.....=-10
-2,5+.....10
2,5+.....-2,5



-⅓+.....=0
⅓+.....=(-1)
-⅓+......=⅓

zad2
6-....=9
-4-.....=1
-7-....=(-10)
0-....=7
.......-(-6)=(-9)
.......-(-4)=0


PILNE!!! proszę o szybką odpowiedź;)

3

Odpowiedzi

2010-03-06T16:04:52+01:00
-16+ 48=32
16+(-32)=(-16)
16+(-48)=(-32)


-2,5+(-7,5)=-10
-2,5+12,5=10
2,5+(-5)-2,5

-⅓+⅓=0
⅓+(-1⅓)=(-1)
-⅓+⅔=⅓

zad.2

6-(-3)=9
-4-(-5)=1
-7-3=(-10)
0-(-)7=7
(-15)-(-6)=(-9)
-4-(-4)=0
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:10:28+01:00
-16+48=32
16+(-32)=(-16)
16+(-48)=(-32)

-2,5+(-7,5)=-10
-2,5+12,5=10
2,5+(-5)=-2,5



-⅓+ =0
⅓+.....=(-1)
-⅓+......=⅓

zad2
6-(-3)=9
-4-(-5)=1
-7-3=(-10)
0-(-7)=7
-15-(-6)=(-9)
-4-(-4)=0

mam nadzieje, że chociaż odrobinke pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:02:14+01:00
Zad1.
Uzupelnij;
-16+48=32
16+(-32)=16-32=(-16)
16+(-48)=16-48=(-32)

-2,5+(-7,5)=-2,5-7,5=-10
-2,5+12,5=10
2,5+(-5)=2,5-5=-2,5



-⅓+⅓=0
⅓+(-1⅓)=⅓-1⅓=(-1)
-⅓+⅔=⅓

zad2
6-(-3)=6+3=9
-4-(-5)=-4+5=1
-7-3=(-10)
0-(-7)=0+7=7
-15-(-6)=-15+6=(-9)
-4-(-4)=-4+4=0