Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:03:08+01:00
"Po czym rozpoznać, że świat się kończy?
Po tym, że nic Cię nie zdziwi...."

"Być zagadką,której nikt nie zdąży zgadnąć nim minie czas..."

"Słowa palą, więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta."

"Kiedy z serca płyną słowa udzerzają z wielką moca..."

"A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój..."

"Popełniaj błędy i naprawiaj je gdy dotkniesz dna odbijaj się..."

"Nie poddaj się, bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans "

"...dla wszystkich starczy miejsca Pod wielkim dachem nieba..."

"Nie pytaj świata dokąd zmierza bo nie daj Boże prawdę powie..."

"zycie to boisko i nie kazdy tu gra czysto " - peja"Spójrz w moje oczy.. one odbiciem duszy..
umiesz z nich czytać.. słuchać nie musisz.." chyba firma"znów kolejny dzień Ci uciekl głupot narobiles jeszcze wiecej" - peja

"moze do burdelu pracowac pojdziesz powiem to w oczy kazdej fałszywej kobiecie!" - firma

"Nie ma dymu bez ognia
nie ma skutku bez przyczyny
nie ma drogi bez konca" - Lukasyno ft. Kala"nie wszystko co Ci mówi wiekszosc jest mądre" - WWO
2010-03-06T16:03:51+01:00
W samotności uczę się jak być silną..
Jak przy upadku wstać i iść dalej..
Bo samotność uczy mnie walki..
Wtedy poznaję samą siebie..