Odpowiedzi

2010-03-06T16:05:30+01:00
Miedzynarodowy komitet czerwonego krzyza
Amnesty International
Miedzynarodowa Helsińska Federacja Praw człowieka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:05:59+01:00
PAH - polska akcja humanitarna
CARITAS
WOŚP - wielka orkiestra świątecznej pomocy
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:06:56+01:00
Amnesty International , Czerwony krzyz , Moskiewska Grupa Helsińska , KOR ,
Polska Akcja Humanitarna ,