Odpowiedzi

2010-03-06T16:42:30+01:00
Poniewaz jest więcej wapnia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:58:53+01:00
Znajduje sie w nich wapn ale jezeli jest go wiecej to sa z tego powstałe plamki :):)
prosze o naj ;*
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:10:21+01:00
Jeśli w pewnym miejscu znajduje się więcej wapnia to pojawiają się ciemniejsze plamki, to w zależności od tego ile tam tego wapnia jest
2 5 2