Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:14:42+01:00
On my birthday attended by many guests.
All balowaliśmy late into the night.
Everyone played well.
They were fun games and good food.
Birthday I will never forget in my life.
oznacza to :
Na moje urodziny przybyło dużo gości.
Wszyscy balowaliśmy do późna w nocy.
Każdy dobrze się bawił.
Były fajne gry i zabawy oraz dobre jedzenie.
Tych urodzin nie zapomnę nigdy w życiu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:14:59+01:00
POL.
Kazdego roku obchodze urodziny z przyjaciolmi. Ostatnie urodziny odbyly sie w klubie.Byly to moje najlepsze urodziny. W piatek wieczor z kilkoma przyjaciolkami spotkalysmy sie pod klubem i czekalysmy na reszte gosci. Impreza zaczela sie o godz 19. Kazdego goscia witalam osobiscie. dostalam mnostwo kwiatow i roznych rzeczy. Urodziny trwaly do samego rana, impreza byla niesamowita. Mam nadzieje ze za rok odbedzie sie podobna. Moi rodzice kupili mi to o czym marzylam bylo to PSP3. Szkoda ze to urodziny skonczyly sie tak szybko, bawilam sie wspaniale z moimi najlepszymi znajomymi.



ANG.
Each year I celebrate a birthday with friends. Last birthday took place on the club.That was my best birthday. On Friday evening with some friends we met at the club and waited for the rest of guests. The event began at 19. I Greet each guest personally. I got plenty of flowers and different staffs. Birthday lasting until the morning, the event was amazing. I hope in the next year party will be similar. My parents bought me what I dreamed it was PSP3. Injury to a birthday ended so quickly, played wonderfully with my best friends.
1 5 1
2010-03-06T16:39:04+01:00
Polski :

Moje urodziny odbyły się 15 Maja . Przybyło dużo gości . Zabawa rozpoczęła się o godzinie 15 w lokalu " Mewa " w Poznaniu , a skończyła o godzinie 23.30 . Wszyscy goście bawili się świetnie . Prezenty , które od nich dostałam bardzo mi się podobały . Najbardziej jednak przypadł mi do gustu prezent od Marysi ,od której dostałam bilet do SPA . Nigdy nie zapomnę tej imprezy , było świetnie !


English :

My birthdays have proceeded 15 may. Arrived a lot visitor . Birthday has been started about hour in placement in knowledge (Poznań) 15 " seagull ", but it has completed about hour 23.30. All visitors played excellently. Presents which from they me get very beautifull. However, it has fallen to me for taste of present from most Marysia, I have obtained ticket for SPA. I don't forgot this performance, there was excellently!



Proszę najj : **