Mam zadanie na WOS które polega na wyborze zawodu i go opisanie. Mam przedstawić:
1.perspektywy rozwoju,
2. niezbędne wykształcenie,
3.możliwości zatrudnienia,
4.przydatne cechy i umiejętności.
5.Zalety pracy w zawodzie
6.Warunki pracy
7. oczekiwania
Nie mogę sobie z nim poradzić, bo nie wiem jaki zawód wybrać. Interesuje mnie biologia, jestem nawet dobra z matematyki i geografii. Jestem pracowita i wytrwała oraz łatwo nawiązuje kontakty międzyludzkie, ale mam problemy z zapamiętywaniem. Chciałabym żebym mogła w przyszłości pracować w biurze czy w jakiejś specjalizacji bardziej lekarskiej. Proszę o pomoc, gdyż sama nie wiem co wybrać. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:17:30+01:00
1.turystyka,
1. rozwój znajomości kultury, oraz przyrody przy turystyce(np górska)
2.matura z geografi, biologi: następnie studnia turysryka i rekreacja
3.firmy turystyczne, muzea
4.jeżyki obce, dobry kontakt z ludzmi, dobra wymowa
5.darmowe podróże oraz wejściówki, możliwość poznania wspaniałych ludzi
6.praca w terenie,
7. wysoka pensja,

LEKARZ
1.doskonalenie swych umiejętności, przez praktyki i starze
2.matura biologia, chemia, fizyka studia medyczne oraz starze
3.szpitale, przychodnie zdrowia, pogotowia ratunkowe
4.dobry kontakt z ludzmi, dobra pamięc , rozwinięta dedukcja, cierpliwość
5.kontrola nad ludzkim życiem, wysoka pensja
6.praca ciężka, wielozmianowa, wymagająća cierpliwości
7.wysoka pensja, możliwość rozwoju
2010-03-06T16:21:29+01:00
1 zawód który mnie interesuje to nauczyciel biologii
2. wykształcenie policealne wyższe mgr
3 zatrudnienie w szkole
4 cechy komunikacyjne, pomoc, dobre kontakty z dziećmi,
5 poznanie nowych ludzi, urlopy, dobre wynagrodzenie, pomoc w nauczaniu
6 bardzo dobre warunki, w pomieszczeniu zamkniętym
7 oczekiwania zależą od zapotrzebowania, dość szybkie przyjęcie do pracy