Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:14:32+01:00
Wystarczy wpisac w google wordpad i tam napewno bedzie do sciagniecia
2010-03-06T16:14:52+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:18:46+01:00
Proszę w google wpisać np. Microdoft Word i tam się wyświetli kilka stron na jednej z nich napewno będzie. Sam niedawno ściągałem i to właśnie w ten sposób, aha i jeszcze jedno ja mam 2007 i to jest wersja próbna. Najlepiej wpisać z którego roku Cię interesuje.
np. Misrosoft Word 2007 i wyświetli się cały Office. Ściąga się około 2 godzin .

mam nadzieję, że coś pomogłem - pozdrawiam:)