Odpowiedzi

2010-03-06T16:21:32+01:00
Gastronomia z greckiego to gaster- żołądek nómos-ustawa jest to rodzaj działalności gospodarczej polega na prowadzeniu restałracji, barów.Jest to również sztuka przyrządzania potraw w oparciu o FACHOWĄ wiedze kulinarną.Oraz zwyczajaje i obyczaje związane z jedzeniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:47:40+01:00
Gastronomia systemowa to inaczej system franczyzowy w gastronomii, opierający się na serwowaniu szybkich posiłków.
Przykładem może być tutaj McDonald's jak również sieci handlowe oferujące ciepłe, szybkie posiłki w centrach handlowych.

*Franczyza-system oparty na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy niezależnymi przedsiębiorcami.
Franczyzodawcą jest sieć działająca pod znaną już marką. Franczyzobiorca-przedsiębiorstwo wchodzące do sieci, działające pod jej nazwą i spełniające warunki zawarte w umowie franczyzy (określony sposób ubioru pracowników, wystroju lokalu, sprzedaży produktów itp.)

Mam nadzieję, że trochę pomogłam.
Pozdrawiam.
3 5 3