1.wymień bogów greckich lub bochaterów cierpiących lub chorujących(3)
2.wymień bogów którzy mają skrzydła(3)
3.siedziby bogów greckich (3)
4.3 postacie mitologiczne zamienione na stałe w kwiaty,gwaizdy itp.


(3)- TO 3 W NAWIASIE ZNACZY ILE PRZYKŁADÓW

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:21:21+01:00
1.Prometeusz,Syzyf, Odyseusz
2.Hermes , Hypnos , Tanatos
3. Olimp , Hades , Ziemia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T17:01:05+01:00
1. Herakles, Syzyf, Odyseusz.
2.Hermes, Tanatos, Hypnos.
3.Hades, Ziemia, Olimp.