Spróbuj ułożyć zdanie czytane od tyłu by zyskiwało sens przeciwny do tego ktore ma obecnie -
2-wa zadaniaa takie są potrzebne



np : Folgujmy paniom nie sobie, ma rada,
Miłujmy wiernie nie jest w nich przysada.


od tyłu przybierają przeciwne znaczenie:Rada ma sobie, nie paniom folgujmy,
Przysada w nich jest, niewiernie miłujmy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:30:16+01:00
Altruiści są źli, nie egoiści są źli.
→ Źli są egoiści, nie źli są altruiści.

Ludzie powinni żyć pracą, nie lenistwem.
→ Lenistwem nie pracą żyć powinni ludzie.
5 3 5
2010-03-06T20:41:35+01:00
Przynosi szczęście bogactwo, nie miłość.
Czytaj lektury, nie streszczenia i bryki.
3 3 3