Odpowiedzi

2010-03-06T16:26:26+01:00
W zał

1 nie zrobiłam..

bedzie naj.? ;D

zapomniałam o spr.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:27:14+01:00
½x=11/:0,5
x=22

₄/₉x=⅓/:4/9
x=3/4

3x+5=2x
3x-2x=5
x=5

x=-2x
x+2x=0
3x=0/:3
x=0

4-x=1,3
-x=1,3-4
-x=-2,7/:(-1)
x=2,7

-x-3=x-4
-x-x=-4-3
-2x=-7/:(-2)
x=3,5

8,3-2x=0,5
-2x=0,5-8,3
-2x=-7,8/:(-2)
x=3,9

½x=⅓x=-1
1,2x-1,3x=-1
-0,1x=-1/:(-0,1)
x=10

½-x=-½
-x=-1/2-1/2
-x=0/:(-1)
x=0

½x+₁/₅x-₁/₁₀x=2
6/10x=2/:6/10
x=10/3
x=3 i 1/3
w tym ostatnim dlatego jest 6/10 bo już dałam do wspólnego mianownika

licze na naj


licze na maxa pozdro!
mam nadizeje ze pozdrawiam.


2010-03-06T21:55:17+01:00
½x=11|*2
x=22

₄/₉x=⅓
4/9x=3/9 |*9
4x=3 |/4
x=¾

3x+5=2x |-3x
5=-x |*(-1)
-5=x

x=-2x |+2x
3x=0 |/3
x=0

4-x=1,3 |-4
-x=-2,7 |*(-1)
x=2,7

-x-3=x-4 |+x
-3=2x-4 |+4
1=2x |/2
½=x

8,3-2x=0,5 |-8,3
-2x=-7,8 |/(-1)
x=3,9

½x=⅓x=-1 gdzie ma być =?


½-x=-½ |-½
-x=0
x=0

½x+⅕x-1/10x=2
5/10x + 2/10x - 1/10x =2
6/10x=2 |*10
6x=20 |/6
x=20/6
x=3⅓