Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:30:51+01:00
B) żelazo + tlen --------> tlenek żelaza (2)
2Fe + O₂--> 2FeO
c) siarka + sód -------> siarczek sodu
S + 2Na-->Na₂S
6 4 6
2010-03-06T16:51:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
B) żelazo + tlen----->tlenek żelaza (II)
2Fe + O₂---->2FeO
c) siarka + sód----->siarczek sodu
2Na + S---->Na₂S
4 3 4