Co nie pasuje do krajów DACH? Wykreśl błędne hasło.
1. a)Marlene Dietrich b)Nena c)Marilyn Monroe
2. a)Real Madrit b)F.C. Koln c)Bayern Munchen
3. A)Johann StrauB b)Ludwig van Beethoven c)Frederic Chopin
4. a)der Ural b)der Harz c)die Alpen
5. a)die Toten Hosen b)Simply Red c)Rammstein
6. a)der Nil b)der Rhein c) der Main

Pilnie potrzebne:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:35:59+01:00
1. c
2. a
3. c
4. a
5. b
6. a
80 4 80
Dzienki :)
Dzięki serdecznie za pomoc w zadaniu Amichalz. :-)
THX
2010-03-06T16:36:19+01:00
1. c
2. a
3. c
4. a
5. b
6. a
35 4 35
Dzienki :) dalem ci lapke w gure
Wytłumaczysz mi bo ja tego nie rozumiem
mi chodzi co mam zaznaczyc
THX
2010-03-06T16:36:31+01:00
Nie pasuje:

1.Marilyn Monroe
2.Real Madrit
3.Fryderyk Chopin
4.der Ural
5.Simply Red
6. der Nil

I pamiętaj: kraje DACH-u to: Niemcy, Austria, Szwajcaria

45 4 45