1) Odkad istnieje szkola, uczniowie przygotowuja sciagi. Podaj co najmniej trzy powody takiego postepowania.
2) Podaj co najmniej dwa spsoby ściągania w czasie prac klasowych.
3) Zapisz wlasne stanowisko na temat ściągania w czasie prac klasowych.

3

Odpowiedzi

2010-03-06T16:37:52+01:00
1.
-chęć dostania dobrej oceny
- nie trzeba się za bardzo uczyć
- chęć bycia lepszym od innych
2.
- "piórnik" ściąga znajduję się w piórniku ty zaglądasz to piórnika niby że po długopis i patrzysz...
- w kieszeni najbardziej popularna
- przyklejona w środku bluzy
- na krzesełku
-na ręku
3.według mnie ściąganie nie jest dobre ponieważ nic się nie uczymy tylko uczymy się jak oszukać nauczyciela potem w życiu nie będziemy nic wiedzieli a w życiu dorosłym ściąga się raczej nie przyda .
2010-03-06T16:42:50+01:00
1.
-jeśli się nie nauczę to zajrzę i napiszę
-nie marnuje się czasu na naukę, tylko piszesz ściągę i masz z głowy
-po co mam się tego uczyć, jeśli niektóre rzeczy nie przydadzą mi się w przyszłości

2.
- schować ściągę w piórniku
- wziąć nogę na nogę i trzymać tam ściągę

3.trzeba robić to ostrożnie żeby nauczyciel się nie skap
ja osobiście ściągam ;p
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:44:17+01:00
1.
- nie mieli czasu .aby się nauczyć.
- chęć dostania dobrej oceny.
- nie chciało się uczyc ;p
2. jezeli masz sciage to mozesz wlozyc ja pod kartke ,trzymac w reku lub do piornika. a jezeli masz zamiar sciagac z zeszytu albo z podrecznika to najlepiej wziac to na kolana a jak idzie pani to usiasc na niej ;)
3. To w tym akurat musisz Ty się wypowiedzieć..
Ja uważam że nie warto ściągać podczas prac klasowych ponieważ nie będziey umieli potem nic. a tak to przynajmniej będziemy mieli trochę wiedzy na dany temat.
1 1 1