Witam!
Muszę napisać e-mail po niemiecku i nie chcę zrobić głupich błędów, więc proszę o precyzyjne przetłumaczenie poniższego tekstu. Wybiorę najlepsze.

Cześć!
Nazywam się... i mam... lat. Pochodzę z Polski z... i biorę udział w wymianie polsko-niemieckiej. Moja mama ma na imię... i ma... lat, tata ma na imię... i ma... lat. Nie mam rodzeństwa. Mam jednego psa. W załączniku przesyłam Ci moje zdjęcie.
Pozdrawiam.

... - sobie sama wypełnię. ;)
Bardzo proszę o dokładne przetłumaczenie, gdyż jakbym chciała to zrobić na ,, odwal się '' to bym sama sobie poradziła. ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:45:25+01:00
Hallo!
Ich heiße...und ich bin .... Jahre alt. Ich komme aus Polen aus.... Ich nehme am Schüleraustausch Polen-Deutschland teil. Meine Mutter heißt.....und sie ist .... Jahre alt. Mein Vater heißt .... und er ist .... Jahre alt. Ich habe keine Geschwister. Ich habe einen Hund. Ich sende dir ein Foto in der Anlage.

Grüße! :-)


PS Przepraszam, ale to wyżej to częściowo z angielskiego jest wzięte.
8 4 8
2010-03-06T16:50:18+01:00
Hallo!
Ich heiВe .... und ich habe ... Jahre alt. Ich komme aus Polen aus ... und ich nehme Ich nehme am Schüleraustausch deutsch - polnischen teil. Meine Mutter heißt.....und sie ist .... Jahre alt. Mein Vater heißt .... und er ist .... Jahre alt. Ich habe keine Geschwister. Ich habe ein Hund. Ich sende dir ein Foto in der Anlage.
Grüße!
12 3 12