Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:50:41+01:00
Znak zakazu wjazdu, drogi z pierwszenstwem, zakaz ruchu w obu kierunkach, zakaz zatrzymywania sie

http://www.erplast.pl/_photos/d_znaki_drogowe_informacyjne.jpg (D-1)
http://transbad.com.pl/images/ilustr/b_znaki_drogowe_zakazu.jpg
(B-; B-2 ;B-36)
2 5 2
2010-03-06T16:52:20+01:00
Zakaz ruchu w obu kierunkach
ustap pierwszenstwa
oszronienie jezdni
zakaz zatrzymywania sie
droga z pierwszenstwem

sporo tego jest ;))
2 1 2