Odpowiedzi

2010-03-06T16:51:34+01:00
Dawno, dawno temu po lasach grasowali rozbójnicy. Napadali oni na wszystkie osady, które napotkali na swej drodze. Najbardziej jednak przypadła im do gustu malutka, dopiero powstająca wioska. Liczyła ona niewielu mieszkańców, mało kto w ogóle wiedział, że ona istnieje, a prawie nikt nie znał jej nazwy. Mieszkańcy osady byli jednak ludźmi dumnymi i odważnymi. Zbóje potraktowali ich brutalnie, nie zdąrzyli jednak ograbić ich ze wszystkiego, ponieważ na pomoc mieszkańcom przyszły wilki. Za tą zniewagę postanowili zemścić się na mieszkańcach. Ci jednak byli przygotowani - jeden z młodzieńców uprzedził mieszkańców sąsiedniej wioski i ci zaofiarowali im swoją pomoc. Grupa mężczyzn ukryła się, a gdy przyszli zbójcy, zaatakowała. Pojmała wszystkich, co do jednego. Powieszono ich. Od tego czasu wioska zyskała sobie nazwę, która w wielu budzi grozę - Stryczków.

xD
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:54:49+01:00
Dawno, dawno temu pewna kobieta o imieniu Strija błąkała się bezczynnie szukając pewnego miejsca, by się osiedlić, lecz nie mogła go nigdzie znaleźć. Po bardzo długiej wędrówce napotkała na drodze pewnego mężczyznę imieniem Trek, bardzo się jej spodobał, lecz błąkał się po świecie tak samo jak ona. Podeszła do niego nieśmiało i zaproponowała, by się do niej przyłączył. Przebyli bardzo długą drogę, aż w końcu dotarli do polany, oddzielonej z każdej strony rzeką, była prawie nie do przebycia, poza jednym miejscem, gdzie było leżało drzewo. Przedostali się po nim na drugą stronę. Polana było piękna, rosło dużo drzew i roślin, piękne kwiaty dodawały temu miejscu uroku. Postanowili, że właśnie tu się osiedlą. Miejsce to nazwali Stryków, na cześć swojego najstarszego syna Pstryczka. Żyli tam długo i szczęśliwie.
KONIEC.
41 4 41