Mam zrobić stroik wielkanocny,( wystroić koszyk) i dodałam do mojego koszyka już wstażki i obrusik - teraz muszę powymyślać jakieś ozdoby np. rzeżucha w jajku, baanek z plasteliny, świeczka - jajko i pisanki. Co mam jeszcze dodać do tego koszyka oprócz tego co wymieniłam? Sądzę, że będzie wiele pomysłów, bo ten mój koszyk musi być zapełniony! może dodać gałązki bazi, jakiś kwiat ozdobny? tylko proszę podać coś do zrobienia z np. bibuły. może kupić jakiegoś czekoladowego zająca - tylko czy one są już w sklepie? proszę o szybką odp. dam naj.....................

3

Odpowiedzi

2010-03-06T16:48:41+01:00
Myślę że możesz dodać kwiaty zrobione z bibuly, na patykach oraz zwierzątka na patykach np. zające. Możesz zrobić z włóczki kury. I oczywiście dołóz piasnki (ładnie wyglądają jak są oklejone bibułą)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:52:27+01:00
Bazie to dobry pomysł. A te czekoladowe ozdoby mogą być już w niektórych większych sklepach, bo zazwyczaj takie rzeczy wystawiają dużo wcześniej ;) Zrób jeszcze jakieś zwierzątka, np. kurczaczki z papieru i żółtej włóczki. Albo jak masz jakieś wielkanocne porcelanowe lub gipsowe figurki, to tez możesz dać do tego koszyczka.
Tu masz pomysły na ozdoby
http://www.tipy.pl/artykul_900,jak-zrobic-kurczaka-z-welny.html
http://www.tipy.pl/artykul_846,jak-zrobic-kurczaczka-z-wloczki.html
2010-03-06T16:55:22+01:00
Moje propozycje są takie:
- włożyć cytrynę lub mandarynkę(my tak robimy),
- możesz włożyć zajączka z czekolady i jajeczka z czekolady,*
- gałązki bukszpanu,
- ze dwa żonkile,
- sól,pierz,
- chleb,
- woda święcona,
- pisanki,kraszanki,
- chrzan,
-wędliny,
-ser,
-woda święcona,
-baranek z cukru,
-kurczaczki.


*jak poszukasz w supermarketach to na pewno znajdziesz a jak nie to poszukaj u siebie w domu może akurat zostało coś?

Mam nadzieję,że pomogłam:)
2 5 2