Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:49:39+01:00
X - kilometry przejechane przez uczniów pierwszego dnia

x + x - 110 + x + 23 = 723
3x - 87 = 723
3x = 723 + 87
3x = 810
x = 270 km

pierwszy dzień: 270 km
drugi dzień: 160 km
trzeci dzień: 293 km
8 4 8
2010-03-06T16:50:53+01:00
1 dzień -> 110 km +x
2 dzień -> x
3 dzień->110 km +x + 23 km

1dz+2dz+3dz=723km
110 km+x+x+110km+x+23km = 723km
243km +3x = 723km
3x= 723km-243km
3x=480km |:3
x=160km

1 dzień -> 110 km +x = 110+160=270km
2 dzień -> x=160km
3 dzień->110 km +x + 23 km = 293km
2 5 2