Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:48:42+01:00
Nazwujmy gume : żujka ;p


Guma żujka do zucia jest najlepsza. Wez ją do buzi a nie bedziesz mogl skonczyc zuc. Guma zujka i na prezent i dla siebie. Chętnie ją sobie żuj. Tylko guma zujka do zucia najlepsza
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:50:02+01:00
Guma do żucia "orbit" jest najlepszą gumą na świecie.
Zapewnia długotrwałą świeżość w buzi.
Jest bez cukru.
Ma najlepszy owocowy smak.
Poczuj rozkosz w swoich ustach i przez moment zapomnij o wszystkim.
1 5 1