Odpowiedzi

2010-03-06T16:53:48+01:00
A=4 cm
b=8cm
c=12cm

V=a*b*c
V=4*8*12
V=384 cm^3

P=2ab+2ac+2bc
P=2*4*8+2*4*12+2*8*12
P=64+96+192
P=352 cm^2

pozdrawiam:)
2010-03-06T16:54:07+01:00
A=4cm
b=8cm
c=12cm
Pc=2ab+2bc+2ac
Pc=2*4*8+2*8*12+2*4*12
Pc=64+192+96
Pc=352 cm²

V=abc
V=4*8*12
V=384 cm³
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:54:52+01:00
Pc=2ab+2bh+2ah
przyjmijmy ze a=4,
b=8
h=12

Pc=2*8*4+2*8*12+2*4*12
pc=64+192+96
pc=352

V=a*b*h
V=4*8*12
V=384