Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:50:17+01:00
Segregowac smieci
recykling-czyli ponowne uzycie surowcow
zbierac makuraturebaterie korki butelki
nie palic lasow
nieurzywac szkodliwych paliw
10 4 10
2010-03-06T16:53:22+01:00
-oszczędzać wodę np: zamiast kąpieli brać prysznic
-segregować śmieci i wrzucać je do odpowiednich pojemników
-oszczędzać prąd
-nie zaśmiecać środowiska
-to co można oddawać do recyklingu
7 3 7
2010-03-06T16:53:46+01:00
1). NIE ZAŚMIECAJ OKOLICY NIE UPUSZCAJ PAPIERKÓW ,GUM,
2)SEGREGUJ ŚMIECI
3)ZAKRĘCAJ WODE KIEDY MYJESZ ZĘBY LUB ZAMIAST KĄPIELI WEŻ SZYBKI PRYSZNIC
4)UŻYWAJ DEZODORANTÓW BEZ SZKODLIWYCH FREONÓW
5)KIEDY POTRZEBUJESZ SAMOCHODU ZASTĄP GO ROWEREM SPALINY NIE SĄ DOBRE DLA ŚRODOWISKA.
8 4 8