Odpowiedzi

2010-03-06T16:52:03+01:00
HCLO2 - kwas chlorowy III
HCLO3 - kwas chlorowy V
6 4 6
2010-03-06T16:52:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
HCLO2 - kwas chlorowy(III)
HCLO3 - kwas chlorowy(V)
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:52:40+01:00
Chlor tworzy kilka kwasów tlenowych. Ustal, na podstawie poniższych wzorów, wartosciowosc chloru w podanych kwasach.

HClO₂ - kwas chlorowy (III)
HClO₃ - kwas chlorowy (V)
7 4 7