Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:55:29+01:00
A) N2 + 3H2 -----> 2NH3
b) Fe + 2HCl -----> FeCl2 + H (tu chyba powinno być H2 gdyż wodór występuje cząsteczkowo)
c) N2 + O2 -----> 2NO
d) 4Mn + 7O2 -----> 2Mn2 O7
e) 2Al + 3H2S -----> Al2 S3 + 3H2
f) Al2 O3 + 6HCl -----> 2AlCl3 + 3H2O



Prosze :)
2 5 2
2010-03-06T16:57:02+01:00
A) N₂ + 3 H₂ -----> 2 NH₃
b) Fe + 2 HCl -----> FeCl₂ + H₂
c) N₂ + O₂ -----> 2 NO
d) 4 Mn + 7 O₂----->2 Mn₂O₇
e) 2 Al + 3 H₂S -----> Al₂S₃ + 3 H₂
f) Al₂O₃ + 6 HCl ----->2 AlCl₃ + 3 H₂O
1 5 1