Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:00:10+01:00
Obowiązki: Musze sprzątać swój pokój,wynosić śmieci,
jestem zobowiazana chodzic do szkoły,uczyć się, wyprowadzać psa na dwór

Powinnosci: Nalezy
wypada powiedzieć przepraszam, dziękuje, iśc skromnie ubranym do kościoła hihi;p
powinnam uczyć się,pomagać młodszym w lekcjach, pomagać mamie
Prawa: wolno mi wychodzić na dwór,
moge malować się, prostowac włosy,
mam prawo miec swoje zdanie, oceniać innych, odmówić


nie mam wiecej pomysłów:):p mam nadzieję,że pomoglam hiih:)
2010-03-06T17:01:34+01:00
Musze chodić do szkoły , codziennie wstawać , odrabiać prace domową
jestem zobowiązana do odpowiadania za swoje czyny , nie spóżniania się
należy płacić rachunki ,
wypada mówić dzień dobry , do widzenia , pan/ pani
powinnam kierować się rozsądkiem , być miła , pomagać
wolno mi oglądać telewizje po 21 , chodzić na dyskoteki
mam prawo do uczenia się , do własnego pokoju