Odpowiedzi

2010-03-06T16:59:47+01:00
Zastosowanie:
1. odczynnik przy wykrywaniu siarczanów
2. stosowany do obróbki cieplno-chemicznej żelaza
3. barwniki
4. sztuczne ognie

bezabrwny, bardzo silnie trujący, barwi płomień na zielono.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:18:09+01:00
Chlorek baru - nieorganiczny związek chemiczny o wzorze BaCl2 - sól kwasu solnego i baru.
- Odczynnik w chemii analitycznej, przy wykrywaniu siarczanów
- W przemyśle chlorek baru stosuje się w obróbce cieplno-chemicznej stopów żelaza
- Służy do produkcji barwników oraz sztucznych ogni
- Chlorek baru jest silną trucizną.
1 5 1