Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:00:13+01:00
Fizycznymi źródłami hałasu w środowisku są najczęściej:
- maszyny, urządzenia i narzędzia (np. młoty pneumatyczne, sprężarki, wiertarki, szlifierki);
- część procesów technologicznych generujących hałasy aerodynamiczne (np. zrzuty pary pod ciśnieniem);
- pojazdy komunikacji drogowej, szynowej, lotniczej, wodnej;
- inne pojazdy (ciągniki rolnicze, maszyny budowlane itp.);
- urządzenia komunalne (windy, hydrofory, transformatory, pompy).
Ze wzglądu na źródło i miejsce występowania hałasu, wyróżnia się hałas: przemysłowy, komunikacyjny (drogowy, kolejowy, lotniczy), komunalny (osiedlowy), mieszkaniowy (domowy).

Myślę , że się przyda .
2010-03-06T17:43:45+01:00
Dzwiek piły mechanicznej
Samolot czterosilnikowy, turbośmigłowy przy starcie
Fortissimo wielkiej orkiestry
Motocykl bez tłumika na pełnym gazie
Huk dział ciężkiej artylerii (w pobliżu)
Świder pneumatyczny
Zgiełk bardzo ruchliwej ulicy
Dzwiek sygnału strażackiego lu pogotowia w pobliżu


nie wiem wiecej nie wymyśle muszisz sam pokombinować
1 4 1